ponedjeljak, 20. rujna 2010.

Vrijeme i kraluž

U vremena iz prošlog posta žene su nakitom pokazivale svoj  životni stutas i dob.
Kraluž se nosio od 15 godine života i označavao je spremnost za brak. Prigoda, blagdan i boje označavali su pripadnost određenoj skupini u društvu.
Mene je impresionirao broj perli i sati koji su potrebni za izradu jedne ogrlice.
U originalnoj verziji kraluž se nizao na bijelu dlaku konjskog repa.
Izuzetno sam ponosna na slijedeći rad jer je na konjskoj dlaci i sa swarovski perlicama.
Tada su se gorlice vezale oko vrata.

Slijedi slika velike svečane ogrlice izrađene u nacionalnim bojama.

Za popularizaciju i očuvanje tradicije izradila sam nekoliko verzija kraluža.


Na ovoj slici se mogu razlikovati ogrlice za tri generacije: bijela za najsvečanije prilike, ljubičasta za mlade djevojke i zelena za zrelu dob žene.

Ovo je potpuno modernistički pristup tradicijskom nakitu



Broj komentara: 7:

  1. fantastično:))......imala sam priliku gledati kako se to radi ali mi se činilo prekomplicirano......
    drago mi je da imamao još jednu kreativku u blogerskom svijetu:))...
    M.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Našla sam te....ma ovo je zaista prekrasno...e, za ovo treba strpljenja, oko za detalje i puno ljubavi...iskreno čestitam na radovima.. od prvog kraluža do zadnjeg...tvoj sam definitivno od SADA
    sljedbenik, pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. predivne su ogrlice, izgledaju totalno steampunk :)
    mogla si nam napravit tutorial (danas samo žicam tutoriale na blogovima, šta ću kad sam željna učenja)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj kak dobro zglediju. Baš su prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
  5. super izgleda, extra je, kad samo pomislim na vreme i strpljenje, najezim se :) Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  6. PREEKOKRASNO!!
    Jako bi me usrećila da napraviš mali tutorijal,jer mi je ta tehnika božanstvena!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.