srijeda, 15. veljače 2012.

Naočalne leće tj. naušnice i nagrade

Prijedlog, kako od izgustiranih sunčanih naočala napraviti naušnice, koji sam vidjela na OmnisArt portalu
toliko me oduševio da sam napravila svoju verziju.




U startu leće izgledaju zanimljivo zbog nijansiranja
Zalijepila sam ljetnu ružicu i dobila vesele naušnice
Crno bijela kombinacija
Može i crtež akrilnom bojom
Što kažete? Da li vam se čini dobar kreativni izazov? Vani snijeg, zima a kreativnost vuče ka ljetu....




Zadovoljstvo mi je pohvaliti se osvojenim nagradama. Dobila sam dvije u kratkom vremenu:
1. od Ree s bloga "Sve moje nešto"
Hvala Rea, nagrada me veseli i prosljeđujem je svojim sljedbenicima koji je još nisu dobili.
Nešto o meni što još nisam rekla-otvorila sam profil na facebooku i sad se dnevno borim s vremenom jer
uvijek ima nešto za pročitati i pogledati. Nemam sedam novih stvari o sebi.

2. nagradu dodijelila mi je Sani s bloga "Daleko, daleko na Istoku"


Hvala Sani, nagrada je s oduševljenjem primljena i prosljeđujem je svojim sljedbenicima koji je još nisu dobili.

Dragi  moji sljedbenici - preuzmite nagrade, pohvalite se na svojim blogovima i budite si važni jer nagrade obavezuju i potiču na kreativan rad.

Do slijedećeg pisanja srdačno vas pozdravljam!




Broj komentara: 9:

  1. Odlična je ova ideja za naušnice! Ja bih je pogotovo mogla isprobati jer mi je tata optičar pa si mogu bez problema nabaviti leće :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja i čestitam na nagradama!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. fora su, moja prijateljica Jelena je radila ovaj toturijal, drago mi je da je netko to probao i kod sebe primjeniti, pozz.!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo sa staklima sunčanih naočala je totalno otkačena, posebna i zanimljiva ideja, nikad se toga ne bi dosjetila. Uživaj u nagradama! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. čestitam na nagradi i jako lijepe naušnice vrlo kreativno odlične su

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna ideja za naušnice,totalno originalno,čestitam na nagradama!

    OdgovoriIzbriši
  7. naušnice su fora, nikad mi to ne bi palo pamet! Čestitam na nagradama!

    OdgovoriIzbriši
  8. that is such a cute idea..Love it! Thanks for linking up at friday fun party

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.