četvrtak, 31. listopada 2013.

Izbor

Za rođendan svojoj prijateljici odlučila sam napraviti zidni ukras-tehnika country painting.


Malo sam se ohrabrila i obojila jednu sličicu ovako:


Kad bolje pogledam to i nisu slavljeničine omiljene boje

Krenem ja ovaj put u paru


Nastavila sam svaku sliku posebno




Što je rođendan bez cvijeća i torte?
Tako sam personalizirala djevojčicu čiji lik ostavlja više slobodnog prostora


Malo nježnog cvijeća


Torta od čokolade-od čega bi drugog?

Cjelokupni dojam kroz staklo


Druga slika? Bit će ukras na nekom drugom zidu.

Kako vam se sviđa?

Srdačan pozdrav do novog pisanja!



Broj komentara: 6:

  1. Suzana ovo je tako preslatko,jako mi se sviđa,zbilja unikatno djeluje!

    OdgovoriIzbriši
  2. super mi se sviđa... samo tak nastavi.. slike su ti zbilja pun pogodak

    OdgovoriIzbriši
  3. jako mi se sviđa, preslatko je!

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.