utorak, 28. rujna 2010.

Sljubljivanje

Naslov je poštapalica iz jednog kulinarskog show-a, mene sljubljivanje asocira na kombinaciju materijala.
U izradi nakita ovih dana koristila sam drvenu podlogu i pastu s perlicama
Ponio me izazov i napravila sam još dvije varijacije
Nezaobilazni Didl inspirirao me za ove naušnice

Još malo drvenih elemenata tj. perli

Volim raditi s pastama i čipkom. Na ovoj slici je okvir napravljen s pastom koju sam obojila akrilnom bojom prije upotrebe

Ljepotu boje vode i krošnje na slici dočarala sam pastom ispod slike
Interesantan ugođaj slike na prelazu godišnjih doba pojačala sam oslikavanjem čipkom ali preko suhog decoupagea. Dojam sam pojačala bitumenom i perlen efektom koji se samo sjaji u donjme dijelu slike.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.