nedjelja, 23. siječnja 2011.

Asistent

Ovih dana sam počela učiti šivati. Uz svoju prijateljicu sam savladavala vještine krojenja, okretanje gotovih dijelova i punjenje. Ona je finalizirala lutke i dala im čaroban izgled anđela.

Odvažila sam se i sašila si novu futrolu za mobitel. Koža je neutralne boje i morala sam dodati brošić da dobije moj izraz i da svi znaju čiji je mobitel na stolu.

Do novih uspjeha lijepo vas pozdravljam.






Broj komentara: 7:

  1. Baš su slatke lutkice :)) A futrola - bez broša to zaista ne bi bilo to! Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Lutkice su preslatke, a broš je zaista dao identitet futroli :))).
    Želim ti puno uspeha u savladavanj šivenja, to je zaista veština za ceo život!

    OdgovoriIzbriši
  3. Imaš nagradu na mom blogu, pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo se stvarno mogu zvati uspjesi!!! Uspješno sašivene lutkice i torbica za mobitel! Jako lijepo! Nastavi dalje :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo me još jednom (ili samo jednom), komentar sam napisala ali ga za sada ne vidim...pa da ponovim...ovo se stvarno može nazvati uspjehom...lutkice su preslatke, a torbica za mob. super...nastavi dalje, jer odlično ti ide!
    Mah mah :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro si ti to savladala, lutkice su super, pardon anđeli, a i futrola se zna čija je, ne...pozz

    OdgovoriIzbriši
  7. Lutkice su predobre,a futrola bez tvojega broša bila bi sasvim obična!Nek se zna!

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.