srijeda, 9. ožujka 2011.

Uokvirena slika

Malo sam dotjerala uobičajen okvir koji stoji u kutu uredskog stola.
Crnom akrilnom bojom obojila sam okvir, sa klasik decoupage papirom zalijepila sam ruže.
Na tvrdi karton  tehnikom decoupagea sam stavila dašak prošlih vremena, napravila pittorico i
papirnatom čipkom kreirala dojam ovratnika. Rub čiipke sam lagano prešla perlen efektom.
Složila sam na uobičajen način sa staklom na vrhu i vratila sliku na mjesto.
Nije zgodno fotkati ured pa onda poslušno nisam. To sam napravila da razbijem monotoniju.
Lijepi pozdrav svima!








Broj komentara: 10:

  1. Lijepo si ti to dotjerala, uživat ćeš u pogledu.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično si ovo napravila. Super ideja za ovratnik. Sad češ vjerojatno češće gledati u sliku nego u posao, je'l da?
    Pozz :))

    OdgovoriIzbriši
  3. To volim! Kad sa malo mašte udahnemo život u one svakodnevne, obične stvari!! A ti si to odlično napravila, ova je tvoja mala damica postala baš prava vintage lady s ovom slatkom kapicom i ovratnikom:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan posao.....uz ovu ljepoticu biti će ugodno raditi...poz.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično izgleda.Pravo osvježenje za radni stol!Ova gospa djeluje mi jako umirujuće,ali radoznalo!

    OdgovoriIzbriši
  6. sviđa mi se, kako si samo okvir sredila, a tek vintage slikica, odličan uradak za razbijanje uredske monotonije

    OdgovoriIzbriši
  7. kako je potrebno malo volje i mrvica vremena da se uljepša prostor:)).....super mi je ideja s ovratnikom:))....

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna vintage slika, sad uljepsava tvoj radni prostor, bravo draga:-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam za to da svuda gde nas ima ostavimo svoj pecat.ti si to uradila tako efektno.Super, savrseno.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim... da bih riječ rekla... jako mi se sviđa tvoj okvir i ova retro vintage dama u njemu! A ideja s čipkastim ovratnikom je za deset! Well done!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.