utorak, 29. studenoga 2011.

Krila anđela

Ili anđeli bez krila? Već je došlo vrijeme koje budi dobro u ljudima i potiče ih na pažnju, suradnju, promišljanje i druge kršćanske vrednote.
Otpuhnuta je prašina s krila i anđeli su oživjeli i nose radost i veselje svima.

Prije svega bilo je ovako
Uz puno strpljenja došlo je do ljepotica
Ups! Našli su se tu i likovi
Ima i drugačijih krila i ideja
Za sve  ideje ima po neki izraz i anđeosko krilo.
Sviđa vam se? 
Možete si ukrasiti omiljni kutak i potaknuti inspiraciju.

Iz bliza anđele možete doživjeti u   Boogaloo - 03.12.2011 od 11 do 19 sati, 
u Studiu smijeha u Vlaškoj 92 - 11.12.od 10 do 20 sati, 

za vas su na Omnisartu u vrijeme koje vama odgovara.

Ima i ona-anđeli nas zovu da im skinemo krila.... 
Sve vas lijepo pozdravljam do novog pisanja.













Broj komentara: 13:

  1. e,da Tilde
    baš sam de jučer dokrajčila i totalno zaljubila u njih,skinula krojeve
    i sad me ti dokrajčiš s njima,sad ih stvarno moram ići raditi
    lako su ti lijepe

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni su mi anđeli... al piggy mi je favorit :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobri su anđeli, a meni se isto kao i Marini sviđa svinjica, predobra je! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, prekrasne Tilde! Meni je najljepše kako si ih super obukla! Moram ih doći pogledati uživo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko prekrasnih anđela na jednom mjestu!! Izvrsno si ovo napravila, detalji, boje, ma sve je baš preslatko!!

    OdgovoriIzbriši
  6. imaš poklončeke na Medenom blogu :) :)

    wooooooooooooooooooooooooooow, kakva kolekcija, amazing :) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fenomenalna ideja a lepotica balerina me je ostavila bez teksta ! Svaka čast !

    OdgovoriIzbriši
  8. Jao kako su lijepi,ja sam se totalno zaljubila u ovu balerinu koja je posebna...baš sam oduševljena!

    OdgovoriIzbriši
  9. gledam i čudim se. lijepi su, profinjeni, živopisni, predivni! bravo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.