srijeda, 21. ožujka 2012.

Izazov

Malo kaskam za blog događanjima ali to je čar igre.

Dakle izazov je osmislio dobri duh naše blogosfere s bloga Art and design by good goast i postavljena su pravila:


Pravila su slijedeća

1. Nabrojati 3 alatke koje u svom hobiju najviše koristite ili koje su vam najdraže

2. Nabrojati do 3 stvari s popisa želja

3 I izazvati 3 blog prijateljice/prijatelja

i Naravno okaćiti slikicu Izazova da se vidi da se igrate. I obavijestiti blogerice da ste ih izazvale.


Moji odgovori:
 Kist tj. kistovi prema tome s koliko boja radim



 Multi funkcijska kliješta










 Bušilica-jedan novi alat u mom radu
















2. Tri želje s mog popisa su: želim si svoj kreativni kutak, sobicu, ormar, zatim afirmaciju u društvu kreativaca i prihvaćanje od strane šire publike.

Tražim previše? Skromnost me ne krasi u zadnje vrijeme. Kosa mi je pobijelila od skromnosti.

3. Na izazov pozivam blog prijatelje koji još nisu odigrali "IZAZOV" a žele se poigrati s nama.

Rukavicu izazova podigla sam na blogu Dalma TinaArt jer  Tina je pozvala one koji se još nisu igrali

Srdačan pozdrav do novog pisanja



2 komentara:

  1. ideš kakva mašina! ja se ne bih usudila s bušilicom ordinirati, ufff. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa zgodna bušilica, kaj sve radiš s njom?

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.