srijeda, 30. siječnja 2013.

Kalupići i otisci

Oduševila sam se silikonskim kalupima i odljevima koje dobijem njihovim punjenjem.
Masom za modeliranje sam punila kalup i za čas  imala lijepu zbirku veselih anđela
Nakon sušenja, patinom sam prešla preko otiska
i sve skupa smjestila u okvir privjeska
Ovaj je napravljen po želji i ostat će ovako mliječno bijeli
Ovo je broš. Malo mi zastrašujuće djeluje jer se ocrtava samo kostur glave i ruke ispod brade kao kosti na gusarskoj zastavi. Kćer kaže-cool.

Da li imate iskustva s ovakvim radom i kako vam ide? Lijepi su i čokoladni odljevci u obliku anđela...

Malo ću se još baviti varijacijama i bojama a vas sve srdačno pozdravljam do slijedećeg posta.








Broj komentara: 8:

  1. Pa skroz dobro izgleda :)) Nisam imala iskustva s ovom tehnikom..

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemam iskustva i ne znam o čem pričaš, hm. U slijedećem postu molim postupak... he he za nas neupućene. Meni ovi privjesci izgledaju jako zgodno.

    OdgovoriIzbriši
  3. posebno mi je lijep onaj srednji! Bravo, savaka čast, skroz su dražensni!

    OdgovoriIzbriši
  4. Silikonski kalupi mene su oduševili, lako se održavaju, dugotrajni, mogu se puniti svakakvim masama za modeliranje, čokoladom... ovi tvoji su baš neobični, super su "sjeli" u okviriće... i meni je ovaj mliječno bijeli najljepši:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Woow kako mi se ovo sviđa,totalno su zanimljivi svi privjesci:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi su fantasticni ali poslednji mi je najbolji :) svaka cast!
    Marija
    afroditacreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. meni je isto ovaj najsvjetliji i najdraži! Gledala sam na youtubeu da postoje i smjese od kojih možeš sama napravit kalupe.... super stvari ima da ne poviruješ!

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.