utorak, 9. studenoga 2010.

Nagrada

Wow!!! Dobila sam nagradu! Jako sam sretna i hvala Danijeli.
Veselim se nagradi čitajući pitanja i razmišljajući o odgovorima.
Pitanja su:
1.Zašto si stvorila blog?
2.Koju vrstu blogova čitaš?
3.Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
4.A odjeće?
5.Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
6.Koju boju najviše voliš?
7.Tvoj parfem?
8.Koji film najviše voliš?
9.Koje države želiš posjetiti i zašto?


 
Odgovori:

1. Blog sam kreirala da bi dobila kritično mišljenje za svoj rad. Kreativa mi se provlači kroz život, u svakom razdoblju na drugačiji način. Sada su moja djeca velika i meni ostaje vremena za razvijanje starih ideja, učenje novih tehnika. Tko će mi reći da li je to dobro napravljeno i lijepo izgleda? 
Naravno-blogerice. Nema razloga da mi kažete da je nešto dobro ako to nije.
2. Redovno čitam kreativne blogove, ponekad potražim odgovor na pitanje na Internetu i Google mi ponudi blog koji onda pažljivije pročitam.
3. Dekorativnu kozmetiku koristim malo i ponekad. Nemam omiljenu marku.
4. Za odjeću mi je važno da je udobna i da me "pokriva" a ne da se svađamo.
Priznajem da volim šivanje po mjeri baš zbog preinaka. Nižeg sam rasta i ne nosim štikle...
Volim boje, ali za dopune. Glavni predmeti su klasika.
5. Ruž-nije u modi. Koga briga.
6. Najviše volim ljubičastu boju zbog složenosti i mogućnosti nijansiranja.
7. Nemam omiljeni parfem. Volim u svako godišnje doba dugačiji parfem jer me mirisi često podsjete na ljude i događaje.
8. Najdraži mi je film: "Miris žene".  Zašto? Zbog međuljudskih odnosa.
9. Nemam takvih želja ali bilo bi lijepo posjetiti egzotične zemlje i uvjeriti se u istinitost promidžbe.

Nagradu šaljem i pozivam slijedeće vlasnice bloga da nam se pridruže:

Bubamara sarena
Cas za kreativnost
Ivino heklanje
Izzy creations
Hobiholicarka Tehchee
Jasenka-DYI
Natine kucne carolije
One stroke painting and other things
Pantagana
Vezenje i ostali rucni radovi

Ugodan dan i lijepi pozdrav do novog posta.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.