nedjelja, 28. studenoga 2010.

Dobro jutro

Dobro jutro moj svečaru,       
svanuo je i taj dan,
tvoj premili rođendan!
Srebra nemam,
zlata nemam,
nemam ništa da ti dam,
samo ovu malu pjesmu za tvoj
krasni rođendan!
Svi znate pjesmu koja mi je bila inspirativna podloga za uređivanje ove kutije.
Kad znate Anđelu čuvaru mili-onda znate i ovu pjesmu, danas je malo izmijenjena ali je ipak vječna.
Metalna kutija za kekse je dobila novo ruho - slavljenik ima 21 godinu ali još uvijek igra Pokemone i za to vrijeme pojede kutiju keksa, kolača....
 Na poklopcu je "zlato"- samo rub u zlatnoj boji. "Srebro" je kristal efekt u koji sam utrljala prah s efektom starog srebra. Na rižinom papiru sam ispisala motiv s natpisom koji je uz sam rub da može biti zgodno duže od jednog dana.

 Shabby efekt na stranici kutije je baš uvjerljiv i dobro vidljiv, motivi kolača su također printani na rižinom papiru.
Ovdje se vidi i spoj kutije s vječnim likovima.

Salvetica s dječjeg rođendana i malo zlatne boje na rubu iznutra. 
Kutija ostaje uz kompjuter da moj sin može nastaviti level koji je prekinuo.
Današnje pisanje je trajalo toliko da naslov više nije aktualan.
Uređujem detalje bloga u svečarskom ruhu, nisam baš vješta ali trudim se.
Lijep pozdrav i ugodan dan.

Broj komentara: 5:

  1. svi smo krenuli s blagdanskim uređivanjem blogova:)))....bit će lijepo šetati po blogovima dok pahulje padaju:)....
    kutija je jako dobra,mislila si na puno detalja a sjajno je da ju ostaviš kraj kompa.....znam kako je to kad dečki stanu na nekom levelu:)))....o znam!!!
    odlično mi je ova s aktaunošću naslova,super si:)))....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  2. Cijeli post je velika fora,a poklon posebniji da ne može biti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da te tema poklona baš onako pogođena a o izradi nemam puno što reči nego p r e k r a s n o

    OdgovoriIzbriši
  4. stigla mi je nagradica, a ja je sad prosledjujem vama! Cestitamoooo! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.