subota, 5. veljače 2011.

Nagrade

Dobila sam čak dvije nagrade.
Poštar mi je donio prelijep brošić koji sam osvojila na lijepom blogu Nakitić.
Ovako izgleda na mom reveru spreman za osvajanje lijepih i sunčanih dana.
Druga nagrada je blog nagrada koju mi je dodijelila Karmen sa bloga Moj svijet stvaralaštva.
Trebam napisati nešto o sebi prosljediti nagradu dalje-tako nalažu pravila.
I ja sam horoskopska ribica (čini mi se da vidim klub ribica), godina imam dosta i na svoj rođendan sam u depresiji zbog nemile brojke, vremena koje leti a ja tapkam u mjestu. Dnevnog vremena imam onoliko koliko mi ostane od dana kad odradim full time job od kojeg živim. Volim slatko, čokoladu i pjesmu: U meni jesen je, mada kažu svi da sad je proljeće..........Uživam u virtualnom druženju sa vama.



Nagradu prosljeđujem slijedećim blogovima:

Budite lijepe, vesele i cool do novog posta.













Broj komentara: 6:

  1. Čestitke na nagradama, broš je prelijep!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Suzana, čestitam na nagradici! A brošek ti je presladak, baš je če-če! Puno ti hvala na nagradi i hvala ti što si me se sjetila! Ribica za račicu, uvijek dobitna kombinacija :-))) Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam na nagradama, broš ti je krasan

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Suzana, hvala i tebi što si sudjelovala u nagradnoj igri i što si se pohvalila dobitkom i na svom blogu ;)
    I hvala na nagradi, naravno :***

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam na nagradi, i hvala ti što si je meni dalje proslijedila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam ti na nagradi :)) I na blogerskoj i na ovoj krasnoj brošastoj!

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.