četvrtak, 17. veljače 2011.

Sretna dobitnica

Na blogu Fantastic.hobby.blogspot.com bio je organiziran giveaway koji sam ja osvojila.
Paket je stigao danas i mojoj sreći nije bilo kraja. Dobila sam čak tri slike i nisam mogla odlučiti gdje će koja biti i da li će biti zajedno. Slikama pokazujem svoje oduševljenje.

Moja zabava kreće i dalje dok ne donesem odluku gdje ostaviti slike. Hvala Fantastic hobby.
Igrajmo se i dalje-lijepo sanjajte do novog posta.


Broj komentara: 10:

  1. Zaista su lijepe...čestitam na nagradi!
    Puse objema :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. e, baš ti dobro idu uz drvo, savršeno

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam na nagradi...super..pozzz

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam ti na prekrasnoj nagradi!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno si sretnica,čestitam.Ovo je fantastic!

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš mi je drago da ti se svidjelo i uklopilo!
    Velika pusa! :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Cestitam draga, na predivnoj nagradi:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.