nedjelja, 15. svibnja 2011.

Čokolada i vanilija

Dobar bi naslov bio i  "Pruge i točke" ali vanilija i čokolada su asocijativno jače.
Već spominjana staklenka od nutele kojoj se pridružila i jedna od  pekmeza dobile su novu namjenu.

Na blogu "Art drops" Tatjana nam je pokazala kako lijepo urediti staklenku.
Pik trakom sam označila polja boje, obojila akrilnim bojama i prelakirala.


Decoupageom sam zalijepila cvijetni motiv
Bilo mi je previše prazno i odlučila sam malo docrtati motiv. Finalno izgleda ovako
Vrh staklenke u kojoj ću držati šećer u prahu ukrasila sam prirodnom špagom. Nije problem crtati preko laka i mijenjati detalje.
Druga flašica je manja i služit će za čuvanje vanilije
Boja vanilije kao podloga i točke u boji čokolade. Bitumenom sam ukrašavala dio po dio
Poklopac mi je dobio zlaćanu nijansu, slijedila je obrada rubova i rezultat je
Tatjana     dalje predlaže upotrebu nježne i lepršave tkanine. Stavila sam čipku ali papirnatu
Voila! Balerina je tu-doduše malo je falš ali bit će bolje drugi puta i na drugačijoj podlozi.
Lijep i ugodan dan vam želim do novog pisanja.









Broj komentara: 9:

  1. Boje su potpuno dočarale naslov i stvarno izgledaju kao da su prava čokolada i vanila :D. Kada bi ove teglice stajale u mojoj kuhinji to bi bio kraj mojih pokušaja da malo smršam, u potpunosti asociraju na nešto vrlo ukusno i bude apetit :)).

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, to ti tak lijepo zgleda, pogotovo ovi cveteki na nuteli :))
    Ali i pekmezasta je kak cukorček:)
    Originalne su!!!!!!!!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. ova sa prugicama mi je posebna, predobra :) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno odlično napravljeno,toliko vjerno baš kao prava vanilija i čokolada,baš predobro:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam na dijeti a tako bi rado zagrabila u čokoladnu staklenku. Izgledaju primamljivo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično!! mljac, mljac, prvi put sam ogladnila gledajući prazne staklenke...

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj,već sam bila škicnula izvedbu alla Suzana,ali od silnih asocijacija i zazubica koje u meni stvara ovaj prikaz morala sam uvijek brzo pobjeći :))!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi, Suzana -

    I love how you recycled these jars. You've made them very pretty. I really like the flowers, too.

    Thanks so much for linking up at the Sunburnt Cow. I featured you over at All Thumbs Crafts.

    Cheers,
    Tracy

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.