nedjelja, 8. svibnja 2011.

Vaza i cvijeće

Sretan majčin dan svim majkama diljem svijeta.
Sve mame vole kad su inspiracija  za  kreativan projekt. Vaza je klasičan poklon a cvijeće se podrazumijeva.
Obična prazna boca bila glavna zvijezda projekta


Makrame je vještina vezanja čvorova koju svatko prilagođava sebi. U mom slučaju je ne uobičajen izbor materijala za izradu predmeta koji ima uporabnu vrjednost.
 
Sad na red dolazi cvijeće. Sviđa mi se Melanzanin blog i slijedom tutoriala  napravila sam ružice od papira.
Nisam bila zadovoljna i tražila sam stručnu pomoć nakon čega ružice izgledaju ovako
 Hvala na pomoći dragoj Melanzani!
Oduševljenju nije bilo kraja i slijedi slaganje ukrasa

Svibanj je njesec ruža-uživajmo u pogledu na raznolikost ruža.

Lijep vam pozdrav do novog posta.





Broj komentara: 14:

  1. Mama je sigurno bila oduševljena!! Svaka čast na ovoj boci, makrame je fantastično "sjeo" na bocu:))
    p.s. i meni su melanzanine ružice prelijepe..

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš ti odlično ide makrame, mene je ova tehnika uvek oduševljavala :)).
    Ružice su ispale fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  3. Isssss...kako je ovo dobroooo...padam u nesvjest...no, al stvarno...idem još jedanput pogledati tu kraljicu...
    jooooj...ideja za 10, savršen makrame prilagođen boci koja ovako umrežena izgleda kao prava kraljica...mene si skroz oduševila ovim poklonom za majčin dan!
    A ružice...ooooo da i one su jako lijepe! Ja se isto divim tim papirnatim ružicama koje nam je pokazala Melanzana i kad uhvatim vremena i ja ću pokušati napraviti svoje!
    Pusa...i idem još gledat tvoju kraljicu!

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasno, ovo je jedna od boljih ideja, hehhehehe, u zadnje vrijeme svi smo se uhavtili boca, ali ova mi je ideja baš jaka....

    OdgovoriIzbriši
  5. Vaza i cvijeće je čarobno, draga Suzana. Ukrašena boca i papirnate ružice fenomenalan su spoj. Nema šta, majstorica si! Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vaza je prekrasna, svaka ti čast što si usavršila tu tehniku vezanja čvorova, jer se meni čini kao sveto pismo. Predobro izgleda. Pusa i pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno!!!!!!!!!
    Ove Melanzanine ružice skombinirane sa makrameom :))Kad bi ja bila Tata/mata od zanata i kad bi malo bolje kužila makrame, napravila bi jednu torbu/ceker i cveteke pometala na nju.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  8. Suzana,ovo je predivno i tako elegantno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma ružice su super! Ali mene je totalno opčinila ova tvoja vazica i makrame! Izgleda fantastično, za past u nesvjest!!! Efekt je fenomenalan! Daj napravi tutić za nas koji o tome ne znamo ništa! Hoćemo tutić, hoćemo tutić, zar ne cure?

    OdgovoriIzbriši
  10. Jel to tamo netko mene spominje????
    Pozdrav draga, ovaj makrame na boci je stvarno prelijep. Super ideja....
    I ružice su ti lijepo ispale, bravo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je baš jedna super originalna ideja. Makrame - pa za to nisam čula dobra tri desetljeća:)) ( mislim da je tamo osamdesetih bio in) i jako mi se to sviđalo stoga bravo što si ga vratila i dan danas izgleda super. I ružice su ti ispale baš lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan makrame, nisam ni znala da može ispasti ovako dobro i na flaši, a i ružice su ti mrak

    OdgovoriIzbriši
  13. Suzana -

    I love your shabby chic flowers and the beautiful adornment on the bottle. It makes for a very lovely and elegant arrangement.

    Thanks so much for linking up to the Sunburnt Cow link party. I featured you over at All Thumbs Crafts.

    Cheers,
    Tracy All Thumbs Crafts

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlična vaza i ružice. Mnogo mi se dopada kako izgleda pletenje na boci. Što više čita blogove po netu, više me priziva da naučim makrame... :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.