ponedjeljak, 19. rujna 2011.

Kreativno druženje

Čitam na vašim blogovima prijedloge od kojih jedan kaže da treba googleu ukucati kreativna događalica.
Kreativna događalica je prilika za druženje i pokazivanje radova  znatiželjnim gostima.
Već ste vidjeli većinu mojih radova no u ovoj prilici upoznat ću vas s lutkama koje nastaju u vrijednim i spretnim rukama moje prijateljice.
Balerina je ljepotica punjenog tijela koja sjedi u pravom smislu riječi,
Lijepa vila koja očarava elegancijom i preciznim detaljima,
Mladenci su suvenir iz našeg podneblja i mogu obilježiti početak zajedničkog života ili ukrasiti lijepu obljetnicu,
Zečica je lik iz basne koju pričamo sami jer njene uši sve čuju ali koliko i kako prenose.....hm?
Društvo za uspavljivanje odražava moje trenutačno raspoloženje i stanje duha i tijela.
Svima želim laku noć i lijepe snove.







Broj komentara: 10:

  1. Lutkice su prelijepe i preslatke!
    I da znaš ovo je baš zadnje što čitam i lijepo ću usnuti uz ovog pospanog anđela u pidžami s veselim medvjedićima! I tebi laka noć :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakve predivne lutkice! Ne znam koja mi je ljepša. Zaista su posebne. Pozdrav tvojoj vrijednoj prijateljici i tebi :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepo. Lijepo od tebe što si nam predstavila svoju prijateljicu.
    A kod mene ne da poštar zvoni tri puta, nego uopće ne zvoni.
    by

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je preslatke.Obožavam ovakve lutkice.Vila,zečica,pospanko...prekrasno.Jako!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne lutke, obožavam sve vrste krpenjača :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne mogu se odlučiti koja mi je ljepša!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je nešto sasvim drugačije od svega ostalog što viđam po blogovima koje pratim. Jako je lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.