četvrtak, 23. prosinca 2010.

Cuker pekerica

Izraz iz naslova nisam zaista dugo čula. Lilly je na svom blogu pisala o majstoricama slastica i dala recept koji je toliko intrigantan da sam ga isprobala. Posebnost je u sastojcima-nema jaja a kolač izgleda super.
Nisam stavila pekmez od marelica nego od višanja-da bude u boji blagdana. Topao kolač sam rezala da bi mogla probati i napraviti slike. Okusom je izvrstan. Svi komplimenti za Lilly i recept!

Idealna dopuna kolaču je liker od višanja koji čeka trenutak posluživanja
Za sve generacije u obitelji napravila sam flaše za liker
Neizostavni anđeli našli su svoje mjesto u mojim blagdanskim pripremama
Kolač mi je ispao veći nego što sam mislila. Prvi koji sam glazirala išao je na foto session i to se vidi.
Da ne budem u bedu nazvala sam ga anđelom lijepih želja koji čita misli. Baš me zanima da li će moje pročitati i ostvariti mi bar jednu.
Nadam se da imate vremena za čitanje, budite mi raspoložene do slijedećeg pisanja

1 komentar:

  1. nemam vremena ali sam pročitala, he he, ne mogu odoljeti. Kolač izgleda super, jel' su to medene kocke? i ja sam radila prije dva dana i ispalo je super i jaaaako je fini, a anđel? prva liga, a flaše? prekrasne, a vjerujem da jke i ono u njima jaaako dobro....
    Ugodne praznike želim

    OdgovoriIzbriši

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.