srijeda, 8. prosinca 2010.

Harry Potter

Izvrstan mi je to lik koji se već sedam godina šeta kroz moj život.
Danas sam bila u kinu jer je na repertoaru prvi dio završetka priče.


Dvorana - odlična, pozicija također, radnja filma je borba između dobra i zla i drži gledateljsku neizvjesnost do kraja. Iz kina sam izašla razočarana jer nema novih vještina. Harry, Hermiona i Ron su naučene vještine samostalno primjenjivali.Glavni junaci su odrasli i nisu više u školi vještičarenja nego putuju u potrazi za horkuksima.
Sviđa mi se paralela između bezjačkog i vještičjeg Londona. Bez obzira da li je radnja u prirodi ili u prostoriji tamno je i mračno. U ovom nastavku nema hrane-nitko ništa ne jede.
Film ne pokazuje ništa što već prije nismo vidjeli. Zapravo Harry Potter ne zna bajku jer mu je nitko nije čitao dok je bio mali.
Film je sam za sebe izvrstan i vrijedi ga pogledati. Ja sam razočarana jer pozorno pratim rast i razvoj zvijezda filma.
Laku noć, lijepo sanjajte.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala svakom ponaosob na komentaru. Napišite što zaista mislite.